CLIENT: ZET

PROJECT: Uspinjača

Izazov:

Izraditi promotivni TV spot koji će Zagrebački holding pozicionirati ne samo kao pružatelja usluga, već kao čuvara zagrebačke tradicije i svakodnevice. Fokus briefa bio je proslava Zagrebačke uspinjače – najkraće, ali i najpoznatije vožnje u gradu – te suptilno podsjećanje građana na ulogu Holdinga u njezinu očuvanju.

Naša ideja:

„Mala vožnja. Velike emocije.”

Dotaknuli smo emocionalnu vrijednost uspinjače kao simbola gradske ljepote, nostalgije i identiteta. Nije riječ samo o prijevozu, već o osjećaju života u gradu koji poštuje svoju povijest i tradiciju. Naš pristup? Ne pričamo priču o strojevima, već o trenucima.

Kreativna izvedba:

TV spot u trajanju od 30 sekundi spaja poetske kadrove s gradskim ponosom: vizualno bogate, filmske snimke uspinjače u pokretu kroz prostor i vrijeme. Putovanje Gornjim gradom otkriva tihu ljepotu Zagreba, a kratki, spontani intervjui sa zamjenikom gradonačelnika i direktorom ZET-a daju dodatnu autentičnost i povjerenje.

Što ovu ideju čini uspješnom?

Obraćamo se i srcu i razumu. Budimo emociju, jačamo lokalni ponos i suptilno podsjećamo da iza svakodnevnih ugodnosti života stoji sustav koji funkcionira – i brine. Zagrebački holding nije samo infrastruktura, već i dio emotivnog identiteta grada.