
Oblikujemo brendove koji inspiriraju
Sustav ranog upozoravanja
CLIENT: MUP SRUUK
PROJECT: Sustav ranog upozoravanja
Izazov:
Povećati svijest građana o nacionalnom Sustavu ranog upozoravanja i upravljanja krizama (SRUUK), koji putem mobilnih uređaja u stvarnom vremenu upozorava na opasnosti. Ključna poruka: rana informacija može spasiti život.
Naša ideja:
„Upozoren = Spašen.“
Fokusirali smo se na jednu jasnu istinu: pravodobno upozorenje omogućuje brzu reakciju. Kroz svakodnevne situacije koje iznenada prekidaju poruke sustava 112, pokazali smo kako obični ljudi mogu izbjeći opasnost zahvaljujući jednostavnom upozorenju.
Kreativna egzekucija:
Spot od 30 sekundi prikazuje niz likova – par u šetnji, majku s djetetom – čije se rutine iznenada prekidaju tonom upozorenja i porukom. Njihove brze reakcije (odlazak na sigurno) pokazuju kako male radnje mogu imati velike posljedice. Spot završava snažnim sloganom: „Upozoren = Spašen.“
Što ovu ideju čini uspješnom?
Povezana je s realnim životom gledatelja i pokazuje kako sustav funkcionira – jednostavno i učinkovito. Umjesto širenja straha, spot osnažuje – gledatelj se osjeća spremno, informirano i zaštićeno. Kad stigne upozorenje, dobivamo i upute te znamo što nam je činiti.