CLIENT: Prima

PROJECT: Stari kauč

Izazov:

Prima nudi širok asortiman kvalitetnog namještaja po pristupačnim cijenama. Izazov je bio tu vrijednost prenijeti na ljudski, moderan i emocionalno relevantan način – kako bi se istaknulau moru generičnih oglasa.

Naša ideja:

„Namještaj s karakterom. Kao i vi.“

Kampanju smo izgradili na stvarnom životu – točnije, na malim trenucima (i napetostima) bračnog suživota. Kroz iskrene, duhovite dijaloge između supružnika, prikazali smo svakodnevne situacije u kojima Prima postaje rješenje.

Kreativna egzekucija:

Serija TV spotova u prepoznatljivoj formi: pametna svakodnevna dilema, otkrivanje proizvoda, poanta + brend poruka koja sve zaokružuje. Prednosti proizvoda (kvaliteta, cijena, dizajn) prirodno su utkane u radnju. Vizualni stil je pun topline, u skladu s Prima interijerima.

Svaki spot završava sloganom: „Pametnom dosta.“ Dobro poznato frazom obraćamo se kupcu kao prijatelju koji zna prepoznati vrijednost bez pretjerivanja.

Što ovu ideju čini uspješnom?

Obraća se stvarnim ljudima, stvarnim domovima i stvarnim dilemama. Prima ne pametuje, već sluša. Ne nameće, već pokazuje. Kampanja odiše humorom, karakterom i svakodnevnom inteligencijom – baš kao i slogan koji ostaje u pamćenju.