
Oblikujemo brendove koji inspiriraju
Rano otkrivanje raka dojke
CLIENT: HZJZ
PROJECT: Nacionalni program ranog otkrivanja raka: Rak dojke
Izazov:
Iako rano otkrivanje značajno povećava šanse za uspješno liječenje raka dojke, odaziv žena na nacionalni program probira ostao je ispod očekivanja. Trebalo je doprijeti do žena diljem Hrvatske, posebno onih između 50 i 69 godina, i motivirati ih da svoje zdravlje stave na prvo mjesto, a pritom ne zvučati hladno već prijateljski
Naša ideja:
“Jedna slika može ti spasiti život.”
Inspiraciju smo pronašli u svakodnevici — svi stalno fotografiramo: selfiji, razni trenuci, druženja, izlasci, uspomene… Postavili smo jednostavno, emotivno pitanje:
“Ako tijekom života snimimo tisuće slika, zašto ne i jednu koja može spasiti život?”
Tako smo preventivni pregled pretvorili u čin brige i ljubavi prema sebi.
Kreativna egzekucija
Spot u trajanju od 30 sekundi prikazuje obične žene u životnim situacijama: smijeh s prijateljicama, izrada selfija, listanje albuma… Poruka je dirljiva i jasna — potrebna je samo jedna slika koja može značiti sve.
Spot završava u ordinaciji, u atmosferi povjerenja i profesionalnosti.
Što ovu ideju čini uspješnom?
Prevenciju prikazujemo kao osnaživanje, a ne kroz prizmu straha ili statistika, dotaknuli smo se nečega što svaka žena razumije — vrijednosti uspomena i zabilježenih trenutaka.
Uvid je univerzalan, ton topao i pun poštovanja, a poruka duboko ljudska. Zato su i rezultati bili brzi i značajni: kampanja je znatno povećala odaziv na preventivne preglede.