
Oblikujemo brendove koji inspiriraju
Požar
CLIENT: MUP SROK
PROJECT: Požar
Izazov:
Kako informirati javnost o rizicima katastrofa poput potresa, požara ili poplava…, a da se ne izazove strah ili konfuzija – posebno kod najmlađih?
Cilj je bio educirati na jasan, smiren i pamtljiv način.
Naša ideja:
„Pripremljeni. Zaštićeni. Otporniji.“
Umjesto zastrašujućih poruka, osmislili smo edukativne animirane filmove s toplom, prijateljskom estetikom i konkretnim porukama. Uz već postojeće likove Štitka i Štitke osmislili smo simpatičnog negativca Štetka. Svaki film obrađuje određenu kriznu situaciju i korake koje građani mogu poduzeti prije, tijekom i nakon kriznog događaja.
Kreativna egzekucija:
Proizveli smo seriju animiranih edukativnih filmova za TV, web i društvene mreže. Koristili smo meke ilustracije, tople boje i pozitivan naratorski ton kako bismo stvorili atmosferu povjerenja. Scenariji obuhvaćaju ključne informacije poput mjera za sprječavanje širenja požara, kada i kako se evakuirati te važnosti pravovremenog suzbijanja. U slučaju epidemije, naglasak je na prepoznavanju simptoma, održavanju higijene i odgovornom ponašanju koje štiti zajednicu. Format je modularan, prilagodljiv i prikladan za škole, javne institucije te kampanje podizanja svijesti.
Što ovu ideju čini uspješnom?
Prevencija počinje razumijevanjem. Umjesto panike, filmovi stvaraju osjećaj kontrole i spremnosti.
Jasna vizualna komunikacija omogućuje pamtljivost, a pozitivni ton pomaže u emocionalnom prijelazu – od straha prema odgovornosti. Time se gradi kolektivna otpornost zajednice.