CLIENT: Podravka 

PROJECT: Grill proizvodi

Izazov:

Pozicionirati Podravka grill liniju kao nezamjenjivog partnera svakog roštilja – ne samo kroz okus i kvalitetu, već i kroz duhovitu i emocionalnu priču koja okuplja ekipu oko vatre i mesa. Cilj je bio stvoriti kampanju koja će istaknuti proizvode, ali i uhvatiti duh roštiljanja: zajedništvo, smijeh i slasne trenutke koje se pamte.

Naša ideja:

„Ekipa na najbolji roštilj!“

Inspirirali smo se dvosmislenim rečenicama koje se čuju na svakom roštilju. Kroz ležeran humor i prepoznatljive likove, pokazali smo kako roštilj nije samo obrok – to je društveni događaj.

Kreativna egzekucija:

Spot prikazuje ekipu prijatelja koja se okuplja na roštilju. Dijalozi su duhoviti i dvosmisleni, a sve prati energična montaža i primamljivi kadrovi savršeno pečenog mesa.

Završna poruka sve povezuje:

„Ekipa na najbolji roštilj!“

Što ovu ideju čini uspješnom?

Koristimo jezik i atmosferu koju svi znamo s pravog roštilja – zabavu, zadirkivanje i puno, puno okusa. Humor i vizualna privlačnost donose trenutke prepoznavanja, a proizvodi se prirodno uklapaju kao zvijezde svakog roštilja. Kampanja poziva publiku da atmosferu i kvalitetu koju Podravka donosi. uhovitos, cool poruka i dobar logo recept su za uspjeh ove kampanje.