CLIENT: Nexe grupa

PROJECT: Gratis osiguranje kuće

Izazov:

Komunicirati posebnu pogodnost: besplatno osiguranje kuće uz kupnju Nexe crijepa. Izazov je bio prenijeti ovu racionalnu ponudu na emocionalnoj razini i istaknuti je unutar često suhoparnog svijeta građevinskih materijala.

Naša ideja:

“Pokriven je krov – i sve ispod njega.”

U priču smo unijeli toplinu i humor iz svakodnevice. Uz dozu humora i uz pomoć omiljenog komičnog glumca, pretvorili smo kupnju crijepa u nešto puno veće — ulaganje u mir i bezbrižnost.

Kreativna izvedba:

U TV spotu Hrvoje Kečkeš utjelovljuje supruga koji mirno priznaje da njegova supruga drži sve kuteve kuće i uz osmijeh izgovara ključnu rečenicu: “Ja brinem za krov.”

Poanta dolazi uz otkrivanje ponude. Kampanja je provedena kroz sve kanale — TV, digital, print i prodajna mjesta.

Što ovu ideju čini uspješnom?

Racionalnu korist pretvaramo u emocionalnu sigurnost.
Svatko se može poistovjetiti s kućnim izazovima i željom da sve drži pod kontrolom. Humor razbija napetost, ponuda uvjerava, a poruka ostaje: vi brinete o unutrašnjosti, Nexe brine o krovu i o vašem domu uz gratis osiguranje kuće