CLIENT: HNB

PROJECT: Euro

Izazov:

Komunicirati uvođenje eura kao službene hrvatske valute jasno, razumljivo i emocionalno ohrabrujuće. Ključno je bilo približiti euro hrvatskim građanima i pokazati da nije “nečiji”, već je sada i naš.

Naša ideja:

“Euro. Naš novac.”

Umjesto institucionalne distance, odabrali smo animaciju kao način da euro kovanice ožive, svaka s prepoznatljivim hrvatskim simbolom. Kroz ritam, jednostavnost i toplinu, izgradili smo kampanju koja informira i stvara osjećaj ponosa.

Kreativna izvedba:

Dinamični animirani TV spot prikazuje euro kovanice kao protagoniste: one se kreću u ritmu, a na svakoj se otkrivaju nacionalni motivi — kuna, glagoljica, Dubrovnik… Stil je čist, moderan i vizualno dojmljiv.

Kampanja završava snažnom rečenicom:

“Euro. Naš novac.”

Što ovu ideju čini uspješnom?

Jer kompliciran ekonomski proces pretvara u blisku, emocionalnu priču. Animacija osvaja pažnju, simboli bude nacionalni ponos, a jasnoća poruka ulijeva sigurnost. Kampanja spaja identitet, informaciju i emociju — i gradi povjerenje.