
Oblikujemo brendove koji inspiriraju
Cyber kriminal
CLIENT: MUP
PROJECT: Cyber kriminal
Zadatak:
Povećati svijest javnosti o suvremenim prijetnjama u digitalnom prostoru kroz kampanju koja privlači pažnju i ostaje u pamćenju.
Izazov:
Kibernetički kriminal postaje sve sofisticiraniji, dok svijest građana često zaostaje. MUP nam je povjerio zadatak edukacije široke publike – od mladih do starijih – o internetskim prijevarama, krađi identiteta, phishingu i drugim opasnostima. Pravi izazov bio je kako prenijeti ozbiljnu poruku na način koji ne plaši, ne docira i ne odbija.
Naša ideja:
Svima se može dogoditi. Svatko može postati lice kibernetičkog kriminala.
Ozbiljnu temu obradili smo kroz neočekivanu prizmu – humor. Angažirali smo poznatog glumca komičara u nizu potpuno različitih uloga – od samouvjerenog menadžera do usamljene domaćice – kako bismo pokazali da kibernetički kriminal ne bira žrtvu. Prepoznatljivi likovi približili su problem svakome tko koristi internet.
Ton je zabavan, ali poruka je jasna: iza svakog bezazlenog klika može se skrivati ozbiljna prijetnja.
Kreativna izvedba:
Dinamičan TV spot s brzim prijelazima između likova, od kojih je svaki uhvaćen u tipičnoj, ali rizičnoj online situaciji – flert sa “zgodnim neznancem”, primamljive poslovne ponude, klikanje na lažne bankovne mailove… Komična interpretacija razbija otpor prema temi, a jasno definirane poruke ostavljaju snažan dojam:
„Budi oprezan. Prijetnje na internetu dolaze pod maskom.”
Što ovu ideju čini uspješnom?
Humor + edukacija = visoka zapamćenost.
Komični format osigurava da se poruka zapamti, čak i kod teže dostupnih ciljnih skupina. Svatko poznaje nekoga poput ovih likova ili se može prepoznati u njima. Isti glumac u više uloga dodatno naglašava ključni uvid kampanje: kibernetički kriminal može pogoditi svakoga – bez obzira na godine, spol ili zanimanje.
Kreirali smo 30″ i 15″ spotove za TV te verzije za društvene mreže.