CLIENT: Podravka

PROJECT:

Podravka Čajna, U okusu je tajna

Izazov:

Pozicionirati Čajnu kobasicu ne samo kao tradicionalni proizvod, već kao omiljeni okus koji povezuje generacije — kroz kampanju koja je svježa, duhovita i emocionalno privlačna.

Naša ideja:

„U okusu je tajna.“

Iskoristili smo kontrast između onoga što ljudi govore i što zapravo rade — uz dozu humora, simpatične likove i pripovijedanje dječaka koji otkriva koliko je Čajna neodoljiva.

Kreativna izvedba:

Dječakov glas nas vodi kroz svakodnevne obiteljske trenutke ispunjene dobrim namjerama, pravilima i zdravim odlukama. No čim se pojavi Čajna — pravila padaju u vodu. Likovi krišom jedu, skrivaju sendviče i krše vlastite zabrane. Toplo, duhovito i vrlo prepoznatljivo. Sve zaokružuje rečenica: „U okusu je tajna.“

Što ovu ideju čini uspješnom?

Spaja priču, humor i istinu. Ljudi se prepoznaju u malim, svakodnevnim „slabostima“. Kampanja Podravka Čajnu prikazuje ne samo kao ukusan proizvod, već kao dio stvarnog života — topao, blizak i neodoljiv.