Tvrtka SM STUDIO MARKETING KOMUNIKACIJE d.o.o. za promidžbu i ispitivanje tržišta prijavila je i dobila bespovratna sredstva za projekt „Digitalna transformacija tvrtke SM STUDIO MARKETING KOMUNIKACIJE“ – NPOO.C1.1.1.R6-I1.04.-V1.0125. Projekt se provodi te je sufinanciran u sklopu Mehanizma za oporavak i otpornost, programa NextGenerationEU te Poziva „Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija” – NPOO.C1.1.1.R6-I1.04.

CILJ PROJEKTA

Cilj projekta unaprijediti poslovne procese tvrtke SM STUDIO MARKETING KOMUNIKACIJA kako bi se povećala konkurentnost na jedinstvenom digitalnom tržištu kroz ulaganje u napredne digitalne tehnologije i alate.

 OPIS PROJEKTA

 Projekt “Digitalna transformacija tvrtke SM STUDIO MARKETING KOMUNIKACIJE” obuhvaća ulaganje u napredne tehnologije i alate kako bi se poboljšali ključni segmenti poslovanja: stvaralaštvo, produkcija, distribucija i plasman digitalnih sadržaja. Digitalna transformacija će omogućiti jačanje konkurentnosti na jedinstvenom digitalnom tržištu, poboljšati kvalitetu proizvoda/usluga, efikasnost poslovanja te omogućiti dugoročnu održivost i rast. Aktivnosti projekta uključuju ulaganje u materijalnu i nematerijalnu imovinu, promidžbu i vidljivost, upravljanje projektom i administraciju. Projekt također obuhvaća edukaciju zaposlenika za korištenje novih tehnologija, sudjelovanje na relevantnom sajmu te izradu plana digitalne transformacije koji će usmjeriti daljnji razvoj tvrtke.

Stručnu podršku i savjetovanje u pripremi i provedbi projekta pruža tvrtka EPSIM d.o.o.

PROJEKT OBUHVAĆA SLJEDEĆE AKTIVNOSTI:

 Uspostava novih i/ili unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa za prilagodbu poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu,

  1. Promidžba i vidljivost,
  2. Upravljanje projektom,
  3. Usavršavanje djelatnika,
  4. Sudjelovanje na sajmovima,
  5. Priprema projektnog prijedloga,
  6. Plan digitalne transformacije.

 

USPJEŠNOM PROVEDBOM PROJEKTA OMOGUĆIT ĆE SE POSTIZANJE  SLJEDEĆIH REZULTATA:

  1. Nabavljena i instalirana računalna oprema i uređaji, digitalni alati, upravljanje društvenim mrežama, vizualni dizajn i softver,
  2. Izrađena web stranica,
  3. Uvedena digitalna evidencija radnog vremena,
  4. Educirana 3 djelatnika,
  5. Sudjelovanje na sajmu,
  6. Izrađena prijavni obrazac sa svom potrebnom dokumentacijom,
  7. Izrađen plan digitalne transformacije,
  8. Uspješno implementiran projekt i predana sva potrebna dokumentacija i izvještaji,
  9. Osigurana vidljivost projekta.

 

USPJEŠNOM PROVEDBOM PROJEKTA POSTIĆI ĆE SE SLJEDEĆI POKAZATELJI:

  1. Broj novih i/ili unaprijeđenih poslovnih procesa za poslovanje na digitalnom tržištu – 4,
  2. Broj osoba educiranih za rad sa/na novim/unaprijeđenim poslovnim procesima u skladu s digitalnim tržištem – 3,
  3. Broj sudjelovanja na sajmovima – 1,
  4. Poduzeća koja primaju potporu – 1.

 

Ukupna vrijednost projekta:  222.243,57 EUR

Bespovratna sredstva: 90.204,06 EUR

Razdoblje provedbe projekta: Razdoblje provedbe Projekta je od 01.01.2025. do 01.04.2026. godine.

 

Kontakt osoba za više informacija:

Ime i prezime: Ivana Palatinuš
E-mail: ivana.palatinus@sm-studiomarketing.com  

Web: https://www.sm-studiomarketing.com/hr

EPSIM: https://epsim.hr/

Više informacija o mogućnostima financiranja putem fondova EU: https://fondovieu.gov.hr/

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Mehanizma za oporavak i otpornost, program NextGenerationEU.